diumenge, 16 de juny de 2013

Fi de curs i, per fi, el videolit corregit.

Bé, poc he de dir d'aquesta setmana ja que l'únic dia que vàrem fer clase va ser el dilluns, pero com que era la clase d'avanç del control varem dedicar-la a fer la segona proba que ens prepararia per a l'examen del dimecres, que per cert, era prou ''xungo'' encara que es podia aprobar, era molt difícil traure nota, pero bé, ja esta fet i ara soles tenim que esperar la nota i a disfrutar d'unes mereixides vacanses!
Ací deixe, com he dit al títol de l'entrada, el videolit amb les faltes corregides i els titols de credit mijorats.
 Com que esta es la meua última entrada, vaig a fer un breu resum del curs. 
Podem dir que ha sigut un curs dedicat, sobretot a la literatura y a la gramática, com es d'esperar en una asignatura com valencià. A mi, personalment, m'ha agradat mes quan em tractat temes literaris llegint i exposant treballs, o fent projectes creatius que despres pujavem al Portfoli de clase per a que tot el mon o puguera vore. Pero sobre tot he disfrutat de la lectura del llibre Terra Baixa, ja que també m'ha paregut el llibre mes entretingut i suportable del curs, i ademes, era un obra teatral, i no era d'esperar que em disgustés. Per la part gramatical he de dir que, encara que no es una cosa que em plene de satisfacció al fer-la ni em divirteix ( com si ho fan les lectures i els treballs creatius ) Toni ha conseguit que la portarem de la millor manera posible i fer-la el mes entretinguda possible per a que no ens dormirem en clase ( o al menys, no molt jajaja ), així que puc dir que aquest any el Valenciá no se m'ha fet tan aborrit o pesat com altres anys que soles feïem que ejercicis i controls, i a vore si l'any que ve ja m'he corregit per lo menys una mitjana part de les meues famosísimes faltes d'ortografía, que de segur ( i encara que les estic cuidant ) en aquest text hi han de moltes.

 Bones vacanses i fins 2ºde Bachillerat!

http://www.youtube.com/watch?v=puWINewwCOM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.