diumenge, 19 de maig de 2013

Setmanes de Videolits


Estes dos ultimes setmanes basicament hem trevallat ortografia de les entrades i vam veure el videolits.



La primera setaman começàrem comentant algunes entrades al blog de alguns dels nostres companys. No calia apuntarles pero per tal de no ferles en el futur, jo les vaig anotar per tal de pegar-li una mirada. Finalitzarem la setmana en una jornada de vaga d'estudiants i jo vaig aprofitar per tal de recuperar la son perduda.



La segona setmana ens repartirem deu punts de les rubriues per tal de corregir el videolits i en dos dies corregirem tots. Toni va dir que es podíen tornat a fer, pero no crec que hem faça falta, ja que vaig traure un 18 sobre 20. I finalitzarem aquesta segona setmana amb dos o tres videolits mes i en un full que Toni ens va lluirar per tal de practicar a casa per a l'examen de llengua.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.