diumenge, 26 de maig de 2013

Dues setmanes de correcions

Setmana del 29 d'abril al 3 de maig

Aquesta setmana va ser relaxada ja que a classe no vam fer moltes activitats les quals tinguérem que continuar a casa.
Dilluns per a començar Toni va portar les gravacions que vam fer la setmana passada i les vam escoltar una per una. Al meteix temps él anava possant anotacions per a despés poder corregir-les a casa, ja que ens va dir que les tornaria a escoltar amb més calma. 
Nosaltres a la vegada que les escoltavam també teniem que anotar coses a un full com: que ens triava més l'atenció o si pensavem que l' havien fet bé o mal.

Dimarts com que en la classe de l'altre dia no va donar temps a escoltar-les totes, aquesta classe la vam dedicar a això, acabar de escoltar les gravacions.
Quan vaig escoltar la meua no em vaig reconeixer la veu, sempre em passa el mateix quan escolte la meua veu, però els meus amics em van dir que aquella si que era la meua veu.
Toni ens  va dir que dins d'unes setmanes ja tendria les notes possades i ens las diria.

Dijous també va ser un dia relaxat. Toni va possar el projector per a explicar-nos com podiem fer el treballs creatius de "Terra Baixa". Després de fer un breu resum sobre tots els diferents treballs que podiem fer és va centrar al videolit ja que la seua preparació era més elavorada i per tant tenia més nota que els altres.
Per açò va possar uns quants videolits al projector de l'any passat i ens va explicar les cosses que no podien faltar al nostre videolit.
La veritat és que fer un videolit era una bona idea, però per exemple jo, no el vaig fer per falta de temps ja que els treballs eren per a la setmana següent i açò tenia una gran preparació.



Setmana del 6 de maig al 10 de maig

Dilluns Toni ens va repartir un full  on havia alguns portfolis de la nostra classe i de la del 21A.

Per a començar vam mirar primer els nostres. Anevem veient les paraules subratllades, que eren les que estavem malament, i teniem que dir perque, mentres alguns companys de classe els llegien.

Dimarts el que vam fer es corregir nosaltres els portfolis del 21A, però en aquestes les paraules que estavem malament no estaven subratllades, així que va resultar un poquet més difiícil. 
Hi havien algunes errades que eren un poc greus, però altres eren més normalets. Hi havia gent que inclús passava d'escriure del valencià al castellà.

Dijous va haver vaga i per tant ningú va asistir a classe, però Toni ja el sabia perque s'el vam dir el dimecres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.