dilluns, 13 de maig de 2013

Dues setmanes

Bona nit a tots, aquest es el resum de les dues últimes setmanes

  29-02 : 
- Dilluns va ser un dia una mica estrany perque vam escoltar les grabacions que vam fer de Terra Baixa la setmana pasada, i es la primera vegada que ho faig (llegir i grabar-me). Una activitat interesant.
Quan jo vaig llegir el fragment que hi havia que llegir , vaig dir que m'havia agradat aquell fragment perque al final la Marta va matar a Sebastià amb un ganivet.
Bé, aixó no es del tot reial perque quan vaig veure la pelicul·la , possava aixó (que era Marta la que lo matava), Però cuan vaig llegir el llibre, posava que era Manelic el que el matava, aleshores, no savia de que fiar-me , i vaig contar lo que vaig veure en la peli.

 - Dimecres vam continuar amb les grabacions, i després que Toni va fer els comentaris, va lliurar les notes, en la qual créc que no el tinc aprovat, i si el tinc, serà amb un cinquet.

- Dijous, Toni ens va explicar el treball creatiu que hauríem de fer. Ens va posar alguns exemples, alguns videolits , etc.

  06-08 : 
- Dilluns segons m'han dit els companys, van corregir algunes de les nostres entrades i algunes del 21A mitjançant un full que va repartir Toni.

- Dimecres vam continuar amb aquestes correccions
-Dijous vaga general

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.