diumenge, 26 de maig de 2013

Apareix de nou la cohesió textual

Setmana del 13 al 16 de maig

Afortunadament, similar a les darreres, puc dir que no hi van haver motius per a no anar tranquils en aquests dies. Dedicàrem la setmana, quasi en la seua totalitat, a l’avaluació dels nostres videolits. Primerament vam elaborar un llista d’elements a tindre en compte a l’hora de qualificar els treballs. Aspectes com són, per exemple, l’àudio, les imatges, el missatge transmés... Amb la participació de tots vam aconseguir proposar una nota a cada un del videolits. També faltaria qualificar els altres treballs, ja que no tots van fer un videolit. Imagine que això serà avaluat per Toni.
A més de la rúbrica també introduírem el tema de  la cohesió.

 

Setmana del 20 al 23 de maig

Aquesta setmana, dedicada plenament  al treball de la cohesió, vam realitzar, tant a classe com a casa, exercicis en els quals apareixen mecanismes tant gramaticals com lèxics de cohesió. Per a fer-ho, vam haver de llegir textos i fragments, ja fora per a detectar en ells errors de cohesió o per a identificar els diferents recursos. Encara que el tema de la cohesió no era la primera volta que l’estavem veient, van aparèixer nous termes. Alguns d’ells són les relacions lèxiques, ja siguen de sentit o de referència.  El que més m’ha cridat l’atenció és la quantitat de procediments pels quals podem evitar repetir una mateixa paraula a l’hora d’elaborar un text.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.