dilluns, 13 de maig de 2013

Amb molt treball

Setmanes del 29 d'abril al 13 de maig

Aquestes dues ultimes setmanes van estar carregats amb uns quants controls , muy normal tenim en compte que ja estem prop del final del curs.
1 SETMANA
Dilluns

Dilluns va ser una classe amb rialles per el motiu d´escoltarnos a nosaltros mateixos els fragments que van tenir que llegir i comentar en veu alta sobre el llibre de Terra Baixa.
En general els meus companys van estar molt acertats en general amb el comentari del fragment.

Dimecres.
Altra vegada , les grabacions van ser les protagonistes de la classe.
Toni ens va lliurar les notes en la que jo tenia una nota baixa, làstima.

Dijous.
Aquest dia van tractar el tema del videolit i el treballs creatius que podiem fer , Toni ens va ensenyar uns quants exemples  per a que tinguerem un ligera idea sobre com tendriem que fer el treball.

Açò és tot per aquesta setmana.

2a Setmana

Dilluns
Dilluns , Toni ens va repartir un full amb fragments semanals del blog tant del nostre grup com del 21A.
En els fragments hi haviem diverses incorreccions (faltes , acents , coherencia)que nosaltres van comentar.
Dimecres
El dimecres van fer lo mateix del dilluns ,es a dir:Corregir el full sobre els fragments,  pero aquesta vegada sobre els que havièn fet els companys del 21A.
Dijous
Dia de vaga.

Aques es tot , em vaig a seguir amb el llibre de castellà.
Fins la próxima setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.