diumenge, 19 de maig de 2013

Adeu Terra baixa, hola sintaxi.

29 d' abril - 2 de maig

Dilluns dedicàrem aquesta classe a llegir les nostres narracions de fragments de Terra Baixa. Alguns moments van ser molt divertits durant les lectures. Toni ens donà un full amb una rúbrica per a avaluar les lectures. Algun punt de la rúbrica era al voltant de fer un bon comentari i una bona introducció, cosa que cap vam fer ja que principalment no  sabíem aixó.

Dimecres vam continuar escoltant la resta de les gravacions que quedaven per escoltar. Toni ens va explicar en que podíem millorar i ens va dir que tenia que escoltar una altra vegada a la seua cassa les gravacions.

Dijous dedicàrem la classe per a explicar els treball creatiu per a la setmana següent: el videolit. Aquesta era l' opció que més puntuava.Toni ens donà alguns models i ens donà algunes nocions bàsiques com es un programa per a fer-ho com es el Windows Movie Maker, el més bàsic.

6-8 de maig

Dilluns, com es habitual aquest curs. Toni ens donà un full amb alguns fragments del portfoli tant de alumnes del T com del A. Encara que en teoria tots dos cursos estem molt igualats, clarament el nostre batxillerat cometia menys faltes, i aquestes faltes eren merament sintàctiques i molt poques lèxiques.

Dimecres varem continuar amb aquesta activitat i algunes faltes van ser mol generals i van provocar una rialla general com es el cas que en vegada de posar "full" posava "fulla". Aquest tipus d' errors absurds et donen a entendre que aquesta gent probablement es molt despistada i no es conscient del que escriu, com moltes vegades ha sigut el meu cas.

Dijous va ser un oasi en mig del desert que es la resta del curs, ja que a excepció dels caps de setmana no hi ha cap dia de vacances.

Aquesta setmana la he fet amb retard perquè el diumenge anterior vaig tindre una comunió
 i aquesta setmana molts exàmens i no he tingut temps per a escriure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.