diumenge, 14 d’abril de 2013

Última recta al circuit del 21T, DRS obert companys!

Encarem els últims 50 dies abans de l'estiu, la calor ja fa acte de presència al nostre institut. Els treballs de pascua i els primers exàmens aquests dies donen l'avís a un esforç consecutiu on ens juguem traure una súper nota per tal de pujar el llistó davant dels companys. Tots farem el possible per tal de gaudir mès les vacançes.

Dilluns res de classe, San Viçent i per consegüent gens d'anar al institut.


Dimecres ja estàvem tots preparats amb els fulls de sintaxis per tal de corregir i traure les primeres notes del trimestre. Tot i que era la tasca de Pasqua, em va sorprendre que alguns no els hagen fet.
Jo vaig corregir, i en general em va eixir prou be. Tal vegada, el donar-ho també en Castellà fa molt en aquest aspecte. L'actitud de la classe va ser gaire bona, i exceptuant els que no fan la tasca, es respirava bon ambient.


Dijous, Terra Baixa. Un exàmen massa fàcil, tot i que les preguntes del final eren mès especialitzades. He d'afirmar que a mès de llegir-me el llibre en vacançes, l'últim dia vaig detallar l'estudi amb la peli de Primer Debat i també amb les activitats del link que Toni ens va recomanar.
L'ambient aquest dia era tranquil, ja que supose que la majoria dels companys llegirien el llibre i l'examen de 20 preguntes resultaria fàcil i tot.

Quan acabàrem tots de escriure, fèrem replegada i tot seguit recolecció d'opinions i extractes del llibre. Per a sorpresa, encara que ja estava anunciat al post de Toni dient que gravaríem les converses i tertúlies, va traure el micròfon i tots estavem bocabadats. Les sensacions de la classe eren de sorpresa i també gaire sonrients.

Continuarem amb la nostra dinàmica d'estudi, això sí, sempre en un ambient com el d'aquesta setmana!


Sort a tots i seguir la lluita per la vostra felicitat!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.