diumenge, 21 d’abril de 2013

Tornem a la càrrega


Com que la setmana passada no vaig poder fer el comentari, aquesta el faré per les dues, així és que comencem:
Primera setmana després de vacances:

Dilluns em vaig alçar sobre les dotze, no perquè em vaig adormir sinó perquè era sant Vicent i teníem festa.
Encara que Dilluns fora festa la setmana so era fàcil ja que teníem alguns exàmens. Entre ells el de terra baixa que per cert encara que mel vaig llegir i desprès vaig llegir me un resum no se'm va quedar massa bé, va ser un lapsus que espere que no es repetisca.

Dimecres corregirem el full d'activitats per a pasqua eren fàcils però hem vaig confiar i no les vaig encertar totes.

Dijous férem l'examen de terra baixa.

Segona setmana: 

Aquesta setmana ha sigut més fluixeta, a soles hem tingut dos exàmens i han sigut de dibuix.

Dilluns ens tocà llegir el capítol o tros que mes ens va agradar i cridar l'atenció de terra Baixa i resumir-lo.

Dimecres férem l'examen de dibuix i corregirem el full de sintaxis que lla començarem a classe . Toni intenta ficar l'ordinador però degut a un fall elèctric tarda més del normal gens important.

Dijous acabarem de corregir les activitats de sintaxi Toni ens dona altra fulla per practicar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.