diumenge, 28 d’abril de 2013

Setmanes 2 i 3


Setmana 2

El dilluns 15 continuarem llegint i grabant amb el movil de Toni els nostres passatges de Terra Baixa que més ens havíen cridat l'atenció. Jo vaig llegir el fragment on la Marta li contava tot el que li havia passat a Manelic i aquest la perdona perquè la vol i necessita estar amb ella. Vaig llegir-ho i donar una breu explicació i opinió.


El dimecres 17 vaig anar al metge però els meus companys em van dir que Toni possà videos com exemple dels treballs que haurem de fer sobre Terra Baixa.

El dijous 18 ens va repartir Toni un full on hi es trovaven conectors que hi havia que sustituir i oracions en castellà que hi havia que traduïr al valencià.


Setmana 3

El dilluns 22 ens van repartir els poemes per a l'activitat Paraula viva que era una espècie d'homenatge al poeta de burjassot Vicent Estellés. Quasi totes les xiques vam eixir seleccionades, totes menys Andrea. També vam continuar fent el full repartit el dia anterior.



El dimecres 24 els que teniem que llegir vam assajar davant la classe. I jo com sempre vaig tindre problemes amb els meus nervis i quasi no podia mantindre el full per a llegir-ho.

El dijous per fi va arribar l'hora de llegir els poemes amb la grabadora al saló d'actes . Em vaig possar nerviosa però menys del que imaginava i no em va eixir tan malament. En definitiva va ser una activitat entretinguda, sobretot per als que vam eixir a llegir. Inclós algunes companyes lis va agradar això de llegir en públic i van tornar a llegir un altre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.