diumenge, 21 d’abril de 2013

Setmana tranquila

Primera entrada al bloc després de les vacances de pasqua, per que no vaig poder fer-ne la setmana passada.


Aquesta setmana la veritat que ha sigut molt tranquileta, no sols en l'assignatura de valencià, sinó en totes en general, no hem tingut examens, ni excés de deures.


Dilluns, varem seguir a gravant les lectures de Terra baixa, cadascun tenia que agafar un fragment del llibre, llegir-lo en veu alta, i després dir per que l'havíem agafat. Jo vaig agafar un fragment del final del llibre, i després el vaig comentar.



Dimecres vaig arribar amb un poc de retard a classe per que estava a l'examen de dibuix tècnic i vaig arribar 5 minuts tard, quan vaig entrar en classe Toni estava amb l'ordinador, però de seguida es va anar la llum, i va tindre que tornar a encendre l'ordinador.Quan l'ordinador estava de nou encès Toni ens va ensenyar les gravacions de l'any passat. I després alguns vídeos bastant interessants, sobre el llibre de" Jo", que vaig llegir en 4ºESO.


Dijous vam continuar amb la normalitat de classe, vam corregir el que faltava de la fulla de sintaxis, i després Toni va repartir una altra fulla, que tractava el mateix tema. La qual vam començar a treballar amb ella en classe.


I res mes, que contar-vos companys
M'acomiade de tots, fins la setmana vinent, i esperem que aquesta recta final del curs, al menys en valencià, continuem amb bones sensacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.