diumenge, 21 d’abril de 2013

Setmana "light"


Dilluns començarem les gravacions i com no em va tocar el primer en grabar. No em preocupava molt pero reconec que em vaig posar un poc nervios. Vaig agafar el passatge mes curt de tot el llibre crec jo, o amb eixa intencio el vaig triar jo, apart per que em va agradar lescena, tot i aixo Toni em va dir que habia llegit massa, be, vaig obrir la llegida.

Dimecres no se que estaven fet a l'institut, ni qui ho estava fent, pero cada cinc minuts la llum ens abandonava per tornar cin minuts mes tard, vaig arribar un poquet tard a clase per l'examen de dibuix pero em va donar temps de vore el que Toni estava explicant, els Videolits, i tal i com habia dit dilluns, tocava explicar les activitats del llibre llegit Terra Baixa.

Dijous em va pasar una cosa que crec que ens pasa a tots. Tots el dies portava el full amunt i aball, fins que arriba el dia de corregirlo i no el tenia a clase, pero be, corregirem la sintaxi i trduirem unes frases les quals eren una miqueta complicades i Toni digue les paraules o expresion que calia tindre en conter. Acabada esta activitat Toni lluirà un altre full per tal de fer-ho tambe. I be, açi acaba una setmana molt light.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.