diumenge, 28 d’abril de 2013

Setmana de sol, setmana de plutja

Aquesta entrada serà de dues setmanes, així que comencem per la primera.

Dilluns passat vam continuar amb la grabació que estavem fent l'altra setmana sobre el llibre "Terra Baixa", en la qual a soles van llegir unes poques persones, tres o quatre crec recordar, aleshores ens tocava a la resta.
Toni va dir que amb una intervenció a soles hi havia prou, però que es podia fer més d'una i que açò pujaria nota. Va haver gent que va repertir, com que jo el vaig pasar un poquet mal la primera vegada no vaig tornar a llegir.
Al terminar Toni ens va dir les notes del llibre "Terra Baixa". La veritat es que va eixir molt bé en general

Dimecres tocava veure alguns dels treballs que van fer alguns alumnes l'any passat sobre el llibre encara que molt de gent va arribar tart, jo la que més, perque estaven fent l'examen de dibuix que es va allargar més del compte.
Em vam contar que s'hen va anar la llum diverses vegades i que apunt van estar de deixar el videos per a un altre dia.

Dijous Toni ens va repartir un full amb freses en castellà i nosoltres les teniem que traduir al valenciá. Hi havien algunes que eres un poquet difícils.
Després d'açò, va llegir els poemes que teniem que llegir el dijous que be ens una activitat denominada "Paraula viva", i ens van presentar alguns voluntaris per a fer-lo.


Dilluns vam cabar de corregir les frases que ens quedaven del full que va repartir l'altre dia.
Y per terminar la classe s'hen van repartir els poemes que quedaven.
Jo vaig ser la única xica que no li va tocar llegir. Jo no tinc gràcia per a llegir poemes.

Dimecres vam dedicar quasi tota la classe en que la gent que el dijous tenia que eixir a llegir el seu poema ho fera davant de tota la classe i així Toni les podia ajudar donant-les consells sobre com teniem que llegir-ho, entonar-ho....

Per fí va ser el dia de la "Paraula viva" i vam anar tots al saló d'actes, amb el 21-B encara que els que tenien que llegir es van possar més avant. Mentrestant Toni gravava tot per a després fer un video, a més també ens va dir que faria un CD.
Per últim algunes persones més ens van animar i van llegir alguns poemes més.
Va ser molt bonic fer aquesta activitat i va estar entretinguda.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.