diumenge, 21 d’abril de 2013

Setmana de relax

 Aquesta setmana ha sigut un poc mes relaxada que l'anterior, ja que no hem tingut tants controls i estabem mes tranquils. Ara faré un resum de els 3 dies de clase que hem tingut: 

 El Dilluns varem acabar de grabar les nostres lectures i comentaris respecte a la lectura del llibre de Terra Baixa. Jo ja vaig exir ''voluntaria'' el dia anterior pero em vaig animar a tornar a llegir altre fragment de l'obra que per cert m'ha agradat molt ( tinc predilecció cap a les obres treatrals ) i la vaig disfrutar. A mes Toni va proposar les activitats de lectura.

 El Dimecres Toni ens va posar ( a dures penes ja que la llum s'anava cada dos per tres ) els videolits de l'any pasat que varem fer els meus companys i jo de 4t i ens va explicar en que anava a consistir detalladament cada activitat voluntaria de lectura i varem vore alguns videos a youtube.

 El Dijous varem acabar de corregir la fitxa de sintaxis i varem repartir un altra molt similar la qual varem fer a clase. Al finalitzar l'hora es va fer el repart de controls de lectura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.