diumenge, 28 d’abril de 2013

Segona y tercera setmana

2ª Setmana


Dilluns
Continuàrem amb el debat de la classe anterior, llegint aquells fragments que més ens havien agradat o cridat l'atenció.
Dimecres
En arribar a classe Toni ens havia preparat una sèrie de videos que anàvem a veure durant la classe, eren treballs d'uns alumnes de l'any passat.
Dijous
Continuàrem amb la rutina...la sintaxi. Toni ens va repartir un foli nou que hauríem de treballar.


3ª Setmana


Dilluns
Treballàrem un foli que Toni ens havia repartit, analizàrem els distints tipus de connectors i traduïm frases del castellà al valencià.
Després Toni ens va llegir uns quants poemes de Vicent Andrés Estellés i després va triar a candidats per a que llegissin aquests poemes el dijous en el saló d'actes. 
Dimecres
Continuàrem treballant la fulla i corregint-la i després els candidats a llegir els poemes van fer un petit assaig de com hauríem de llegir el pròxim dia...inclosa jo.
Dijous
Va ser el millor dia de la setmana per a mi ja que havia de llegir en públic el poema de Vicent Andrés
Estellés i estava molt nerviosa però tot va sortir genial i els meus companys i jo ho vam fer molt bé, fou una experiència que m'agradaria tornar a repetir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.