diumenge, 28 d’abril de 2013

SEGONA Y TECERA SETMANA.


SEGONA SETMANA

DILLUNS els meus companys varen continuar fent el debat de Terra baixa, jo ja ho havía fet el dijous de la setmana pasada, varen escollir distintes parts del llibre (algunes massa extenses) pero va a estar entretingut.


DIMECRES varen terminar de fer el debat i Toni va donar les notes del examen de Terra baixa. Jo aquest día  Toni no em va donar el meu examen ja que jo no havia possat el meu nom i  no savía cual era.


DIJOUS Toni ens va donar unes fulles amb frases escrites en castellá per traduir-les el cap de setmana, i ens va comentar el que faríem el dijous de la setmana seguent amb la activitat Paraula viva i ens va donar l'oportunitat de llegir un poema en valencià de Vicent Andrés Estellés.



TERCERA SETMANA

DILLUNS varem corregir cuasi totes les oracions que teníem per al cap de setamana i Toni ens va llegir els poemes que podíem escollir per al dijous.
Jo i altres companys varem prestar-nos voluntaris i altres varen eixir a dit.


DIMECRES varem terminar de corregir les oracios del dia anterior, alguns companys varen eixir a llegir els poemes per fer una pràctica i corregir els errors que cometíen, Silvia, va guanyar el premi llima (simbólic jajaja).


DIJOUS per fí era el dia de l'activitat de Paraula viva de la que tant ens havía parlat Toni.
Jo estava molt nerviosa però vaig eixir i em va agradar molt, després de escoltar a tots els companys, tant de la meua classe com d'una altra, varen pedir voluntaris per llegir més poemes de Estellés i jo vaig llegir altre.
Resumidament, aquesta práctica em va agradar molt, espere que es torne a repetir.




Ja vorem que ens espera aquesta nova semana, fins dema!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.