diumenge, 14 d’abril de 2013

Rutina

Bona nit a tots, aquest es el resum setmanal que només ha durat 2 dies : Dimecres va ser el primer dia després de les vacances. Aquest dia vam corregir les activitats que el profe ens va manar per les vacances de pasqua. Ens vam quedar per la meitat, i vam decidir que els corregiríem la setmana que ve (perquè el dia següent hi havia un control). Dijous vam fer el control de lectura que no sè per que m'ha eixit TAN TAN MAL. Eren preguntes d'una resposta en plan ... " Qui va dir aixó ? etc, i més de la meitat les vaig contestar mal. Al donar-li el examen, em vaig adonar de les respostes correctes. Un FAIL enorm. La següent activitat a banda del control, va ser llegir un fragment abans sutbrallat per a fer-ne una tertúlia. No la vam acabar i Dilluns seguirem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.