diumenge, 28 d’abril de 2013

Poesia viva

A partir d’ara comencem a fer entrades cada dues setmanes com a innovació d’aquest últim trimestre.

Setmana  del 15 al 18 d’abril:

Aquesta setmana va ser amena ja que férem coses molt diverses.

  Dilluns, continuàrem la gravació dels fragments de Terra Baixa que ja podem escoltar ací al blog. Vaig seleccionar un fragment en el qual Marta conta la seua infantessa, mostrant així la seua part més innocent.
  Dimecres, com a resultat d’un llarg examen de dibuix, em vaig perdre mitja classe, però aquesta hora es va dedicar a veure alguns treballs creatius de l’any passat. M’alegra  que no hagueren avançat matèria.
  Dijous, tornàrem a la sintaxi, necessària per a concloure el trimestre. Corregírem algunes activitats que se’ns havien quedat la setmana passada.

Setmana del 22 al 26 d’abril:


  Dilluns continuarem amb les traduccions d’oracions amb certes dificultats. No és tan fàcil traduir una oració del castellà al valencià quan aquesta conté connectors subordinants amb els quals hi ha que anar molt amb compte. A més repartírem els poemes que serien llegits el dijous.
   Dimecres, continuàrem amb els connectors, i per a tenir-lo més clar, la majoria d’ells es trobaven escrits a la pissarra. Els que llegiríem al dia següent férem una prova a classe i així millorar la lectura al dia següent. Jo tenia un problema amb la paraula “llumí”, però res greu.
   Dijous, dia de la lectura de Vicent Andrés Estellés. Nerviosa, però crec que la millor forma de superar-lo es fer coses com aquestes de vegada. Va estar més interessant del que m’esperava. Ací pose l'última estrofa del poema que vaig llegir "Cancó de les dones":
 
 
I encara que aquesta setmana l’hem acabada amb pluja, ens quedarem amb la passada i els dies de platja.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.