diumenge, 28 d’abril de 2013

La paraula viu, i viu cohesionada!



Una setmana més d'esforç i d'afany per millorar les nostres capacitats. Unes classes tal vegada massa rutinàries, però que de segur que donen el seu resultat.


Dilluns, a últim hora, tots replegats pel terra (mai millor dit pel Terra Baixa), Toni lliurà els fulls on havien moltes oracions amb connectors de tot tipus on traduir era gaire complicat. 
En la ajuda de tot el 21T en conjunt vam completar el full i per tal a teníem mes confiança amb el mon del connectors i les oracions coordinades, subordinades i els subtipus.
A més d'això, com a sorpresa, el profe va dir-nos que el pròxim dia el nostre grup i el grup econòmic aniríem a la sala d'actes per tal de llegir poemes del gran autor Vicent Andrés Estellés. El primer el va rebre Borja, després més gent. Inclòs jo vaig participar llegint el breu poema: M'agrada mesurar els meus versos. 


Dimecres continuarem amb les oracions, i la correcció es va fer més ràpida que anteriorment, donant per suposats els nostres coneixements de la sintaxis.
Per finalitzar la classe, els companys i jo vàrem eixir al costat de Toni per llegir i fer una xicoteta "pràctica" del dia següent.
Jo vaig tindre errors amb la velocitat de la meua llectura, però per sort eren senzills de millorar.




Dijous, matinada estellesiana, prop de 40 persones, càmera, micro, acció:
Tras un llistat amb la gent que anaven a llegir, començarem la grabació pilotat per Toni i manejat pels homes que van vindre a la reunió.
Jo vaig eixir a llegir, em va eixir prou bé, tal vegada caldria millorar-lo, però va ser una bona experiència i estic desitjant escoltar-me en la grabació.



Això es tot, fins la setmana que ve!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.