diumenge, 28 d’abril de 2013

Entrada 2x1 amb paraula viva!


Aquesta entada al blog es de dues setmanes



Segona setmana

Dilluns.

Varem continuar amb l' activitat de llegir els nostres passatges favorits o que més ens criden l' atenció, vam continuar llegint fins que tots varem llegir el nostre passatge preferit. Alguns, fins i tot van repetir i van llegir dos passatges. Hem va cridar l' atenció el fet de llegir amb el telèfon  de Toni en la mà. Posteriorment cadascú va comentar el seu fragment i perqué ho va agafar.

Dimecres.

Alguns com jo vam arribar amb una mica  de retard ja que teníem l' examen de dibuix tècnic i no va ser gens fàcil. Aquesta classe es va fer amena ja que
Toni ens mostrà vídeos al com exemple al voltant d' un llibre que no he llegit anomenat jo, En un dels vídeos va aparèixer la nostra companya Arantxa llegint un xicotet fragment del treball.

Dijous.

Varem continuar amb la sintaxi que vam deixar una miqueta apartada pel fet de treballar al voltant de Terra Baixa. Toni ens donà un full del mateix estil que els anteriors i vam terminar de corregir el segon full, que no vam terminar de corregir.

Aquesta setmana ha sigut molt bonaja que hem pogut gaudir del cap setmana ja que no teniem molts deures i vam fer activitats tots junts. El 21 T ara mes que mai, no es una simple classe més del nostre institut.

Tercera setmana

Dilluns varem corregir oracions i Toni ens informà d' una activitat al voltant del poeta valencià Vicent Andrés  Estellés. L' activitat consistia en eixir a llegir un poema al saló d' actes amb els companys del 21B. Jo vaig eixir voluntari per a llegir, perquè un positiu al final de curs sempre està bé.

Dimecres varem corregir un full amb frases que Toni ens donà Dilluns. A la pissarra es trobaven els conectors que calia utilitzar per si de cas teniem dubtes a l' hora de corregir. Una vega fet això, alguns vam llegir els nostres poemes en veu alta per a vore com anaba la cosa. Jo vaig llegir el meu i crec no ho vaig fer malament. Després de llegir els poemes, al company que millor ho haguera llegit li donàrem una llima. Aquesta companya va ser Sílvia.

Dijous va arribar. Era el gran dia. Vam anar directes al saló d' actes. En aquest, ens donàrem la benvinguda. Després d' una breu introducció vam llegir els poemes, cadascú el seu. Va haver-hi una mica de controvèrsia a l' hora de l' ordre per a llegir, però finalment tot va ser subsanat. Mes tard alguns voluntaris van llegir un poema voluntari.

això es tot. Fins a la pròxima setmana.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.