diumenge, 21 d’abril de 2013

Comencem de nou

Després de Paques hi ha que tornar a classe i és molt dur, la primera setmana van tindre 4 exàmens, però abans de començar he de dir que aquest es una entrada de dues setmanes perquè la setmana passada no vaig poder fer el comentari.


Setmana 8-14


Dilluns no tinguérem classe, uf que be, però hi havia que començar a preparar el exàmens de lectura, física, anglès i moltes més coses.

Dimecres van tindre la primera classe de valencià, treballaren la fitxa de la sintaxis amb un exercici molt interessant que consistia en traduir una oració escrita en castellà al valencià, però era molt més difícil del que pareixia. A banda de la sintaxis, Toni ens va dir que al blog havia pujat una pel·lícula  de Terra Baixa. Aquesta pel·lícula era molt difícil d'entendre però si havies llegit el llibre abans la peli et serviria per a agafar una molt general de tot el que hi havies llegit.
Dijous van tindre l'examen de Terra Baixa. No va ser massa difícil però si que hi havia algunes preguntes molt complicades. L'examen consistia en 25 preguntes, les 5 últimes preguntaven informació de l'autor, però aquestes preguntes tan sols servien per a pujar nota, a banda havien 5 preguntes de Qui a dit això: ?. I nosaltres teníem que posar el nom del personatge i les altres preguntes eren plenes de detalls del llibre algunes molt complicades, però en general jo crec que no me ha anat mal.





Setmana 15 - 21

Dilluns Toni ens va mostrar diferents vídeos de treballs fets per alumnes, després d'això va traure un micròfon i va anar passant per les taules per a que cadascun triara un fragment del llibre Terra Baixa i el llegira en veu alta amb el micròfon en la mà. El primer dia no van tindre molt de temps i van llegir molt pocs companys, en els últims minuts de classe Toni va dir les notes de l'examen de lectura, en general to va anar bé jo vaig traure un 7, no es mala nota però...


Dimecres va ser el torn de que tot el mon llegira un fragment del llibre i el gravara, però aquesta vegada amb el mòbil i no el micròfon. Aquesta activitat no m'agrada perquè no vull llegir en veu alta, i menys si després tinc que escoltar-me, no m'agrada perquè tinc " vergonya " i no vocalitze suficient en veu alta.



Dijous van treballar amb la fitxa de la sintaxis, com sempre l'activitat de traduir no la tenia perfecta, però si tenia alguna idea de com era. Aquest dia no van fer res més a banda de treballar la sintaxis.




Fins a la setmana que ve i a treballar molt dur.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.