dilluns, 22 d’abril de 2013

Comença la calor i la platja

La segona semana no ha sigut massa pessada. Dilluns vam acabar de fer els comentaris del llibre de la 3ª evaluació Terra Baixa. Aquests comentaris dels companys, alguns van ser una mica excesius. El meu no ho va ser tant, però no va ser tant de llegir, sinó un resum del final de la història, es a dir, com la Marta mata al Sebastià i etc. Mentre algun company llegia, jo vaig traure al móvil per fer-ne alguna cosa, el vaig desbloquejar per a mirar a soles la hora i.... derrepent Toni es va apropar i em va pillar. Comprenc que és una falta de educació i per aixo em disculpe. Aquest dia Toni va lliurar les notes del control de lectura, el qual em va sorprener molt ja que jo pensava que el suspendria, però vaig traure un 7. Dimecres Toni va intentar possar-nos uns vidiolits de l'any passat on els companys de 4t ven fer un treball creatiu i llegien mentre se li grabava la veu un frangment que ell abans hi havia preparat del resum del personatge que li tocava. També ens va presentar els treballs creatius que es podien fer. Dijous vam corregir la fitxa de sintaxi i després, Toni ens en va donar una altra, la qual se m'ha oblidat fer.
Ara, una mica de #CuartoMilenio i a dormir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.