diumenge, 3 de març de 2013

Treball creatiu TLB

Carta per a Joanot Martorell

Senyor Joanot:

Aquest llibre al llarg de l'historia ha causat molta polèmica i diversitat d'opinions, però en aquesta carta jo no vaig a parlar d'això, vaig a donar les meues opinions del llibre, les coses que més m'han agradat i també les que no, perque m'he llegit la novel·la i tinc coses que dir.

El motiu principal per el qual el teu llibre va ser molt famós es que a banda de ser un llibre de cavalleria en el qual el cavaller Tirant no té poders i no es ajudat per la màgia és l'us de la sensualitat i la descripció d'escenes romàntiques com per exemple Tirant i Carmesina al llit.
Aquest dues motius son els que més m'agraden del llibre perquè intenta ser una historia reial i no inventada i amb el tema de la sensualitat no esta res mal que el llibres tracten aquestos temes també.
Deixant a banda aquestos dos motius per el qual l'obra de Tirant es va fer famosa vaig a parlar de la part del llibre que menys  m'ha agradat. Aquesta part es la primera quan Tirant va a fer-se cavaller, perquè no m'ha agradat? perquè pense que es una part molt avorrida a banda de que si hi ha lluita, no vull dir que no m'ha agradat res, es a dir que es la part que menys m'agrada del llibre, per altre costat tenim la mort de Tirant, que pense que no està molt treballada, perquè en la meua opinió Tirant podria morir d'altra manera per exemple en combat no d'una malaltia però el que si està clar per a mi es que Tirant te que morir per a finalitzar l'obra.
A banda de les coses més negatives en la meua opinió puc dir que el rest de l'obra està molt pels diferents batalles en les quals va lluitar Tirant i per l'amor de Carmesina a Tirant.

Com a conclusió he de dir que en general és molt bon llibre i que el puc recomanar però con he dit abans hi hauria coses que canviaria per a millorar l'obra.


Salutacions del teu admirador.
Sergio Ramos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.