diumenge, 3 de març de 2013

Setmana esgotadora

Dilluns continuarem amb la fulla, treballant la coherència. Al full teníem trx textos, tots eren en principi textos expositius, així que vam dir de que tipus era cada un, però en arribar al tercer tot el món estava errat perquè no era un text expositiu sinó que Toni el va posar i no s´adonà que no el era.

Dimecres Toni ens va mostrar les definicions de hiperònim, isotopia, etc. Però al full hi habiem moltes definicions d´isotopi així que ens va dir que per al següent dia faríem una descripció pròpia d´isotoipa per estudiar i entener-la millor.

Dijous Toni ens deixà temps per llegir i redactar la nostra pròpia definició d´isotopia, després alguns de nosaltres vam llegir-la perque més tard la gent diguera qual era la més correcta i la més fàcil d´entendre. Encara que jo vaig fer una, la que més m´agradà va ser la de la meua companya Silvia que era la que jo millor vaig comprendre i la que més tard va guanyar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.