diumenge, 10 de març de 2013

Repartint "tutifruti" tota la setmana.


Dilluns repasarem unes entrades que van fer uns companys, per'o eren anonimes, les vam comentar a clase i vam trobar algunes faltes que calia corregir. Aç'o va estar molt bè per que no sols els autors de les entrades cometen aquestes faltes, i es un altra manera de donarse conter d'on fiquem la pota.

Dimecres, un d'ia molt extresant, teniem a muntó d'examens, jo vaig arribar una miqueta tard al de valencià per que vaig tindre un just abans de aquest. En el examenpodíem utilitzar totes les fotocopies que habiem trevallat a clase, però tot i aixó, a mi personalment em va pareixer, no dificil pero si molt complet.

Per últim, dijous, finalitzarem la setmana en una rubrica per com calia que Toni califique els trevalls del Quiz. Tambè Toni va lluirar el examens i comparant la nota amb la de la primera evaluació, aquesta ha estat millor, però encara queda molt per arribar on està el meu límit.


Res mes a dir sobre aquesta setmana, les falles ja están açí i amb elles nits de Rock N' Roll ¡

Guns and roses Rock in Rio 1991
Guns And Roses Rock in Rio 1991

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.