diumenge, 3 de març de 2013

Que és la isotopia?

Aquesta setmana ha sigut la més pesada de tota la segona avaluació ja que ha estat tota plena d'examens i les setmanes que ens queden encara són pitjors.

Dilluns vam acabar de fer les preguntes sobre el text 1 referit a l'estructura del tema i vam fer fins al text 6. Açò no em pareix molt complicat, a més en el examen Toni ens ha dit que podem portar els fulls amb la teoria, però ja vorem, estic segura de que eixirà alguna cosa molt complicada.

Dimecres vam corregir a classe el six textos espositius que ens quedaven per classificar.
Vam parlar sobre treball voluntari del Quiz. Toni ens va explicar una mica com funcionava i a més ens va dir que a soles et deixava entar amb un compte de Facebook, així que qui no tinguera una deberia de fer-se-la.
A més va possar alguns examples de algunes preguntes que ja tenia fetes el meu company Pablo.
Jo em vaig a agafar de tema per a fer les deu preguntes a Bernat Metge.
Va repartir un altre full, però aquest era sobre la isotopia i ens va dir que tendriem que agafar una de les sis definicions sobre aquesta, la que més ens agradara.

Dijous vam continuar amb la isotopia. Va ser molt dificil encontar la difinició correcta d'aquesta paraula.
Toni ens  va dir que redactaren la difinició que a nosaltres ens pareguera més correcta. Al final estaven dubtant entre la de Carles i Silvia però finalment va guanyar la de Silvia, la qual va guanyar el llibre de la tercera avaluació. Toni ja va dir que la definició escollida per la classe tendria un premi.

La nit del foc

La setmana que ve ja es l'examen. Després, a soles quedarà disfrutar de les falles. Ja s'acosten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.