diumenge, 3 de març de 2013

Noves fitxes

Dilluns, continuem analitzant l’estructura dels textos a través dels fulls que Toni ens va lliurant. Vam corregir els textos que calia fer a casa i continuàrem amb la classe. En quant a l’hora de classificar un text hem de conèixer la seua estructura. Això és fonamental.

Dimecres, res més començar, continuàrem amb el que ens havíem deixat pendent dilluns, i al acabar el tema de la coherència i l’estructura del tema de la fitxa 5, arribava aleshores la fitxa 6. Aquesta, sols pel títol, no em va quedar molt clar de que tractava. Un altre apartat de la coherència, la isotopia. No vam dedicar-li molt de temps aquest dia, però sí que Toni ens va anunciar que el tractaríem. Teníem dues possibilitats: fer l’activitat proposada a casa o fer-la el dia següent a classe. Vam elegir fer-la a classe. Quantes menys coses tinguem per a casa millor.

 Dijous, vaig comunicar a Toni el tema sobre el qual tractarà el meu Quiz, Curial i Güelfa. I aquest dia si que anàvem a parlar de la isotopia. Toni ens va llegir les sis definicions diferents que podíem trobar al full, i com activitat teníem que elaborar nosaltres la nostra definició. Va estar curiós, perquè no era molt conscient de que es tractava d’un concurs, i per sort vaig eixir guanyadora, encara que les votacions van estar plenes d’abstencions. La meua definició era la següent:
“La isotopia és l’agrupació de camps semàntics per a donar homogeneïtat al text. A més, està molt relacionada amb la interpretació, ja que cadascun pot tindre una forma pròpia de detectar la proximitat contextual que existeix entre els diferents termes d’un text, i per tant de la isotopia.”
Toni em donà el premi, el llibre de la tercera avaluació, moltes gracies.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.