diumenge, 10 de març de 2013

L'ultima

Setmana 4-03/7-03

Dilluns: Vam parlar una mica de com aniriem a fer l'examen i tambe vam analitzar uns textos de les nostres entrades als blogs com totes les avaluacions i aixo ens fa donar-nos compte de que fem mall en el moment d'escriure.

Dimecres: L'examen va començar i jo recorde que estava sentat amb Sergio Merino i vaig vore com tenia tota la taula plena de apunts (es podia fer l'examen amb apunts) ben ordenats i vaig fer lo mateix. En si l'examen no era molt difícil únicament hi havia de comprendre el que preguntava.

Dijous: vam finalitzar la setmana fent una rubrica al programa quizrevolution on deviem de posar 5 cosses que voliem ressaltar i donar-li una puntuació. També vam rebre els exàmens i jo vaig pensar que tindria poca nota perque les preguntes eren una mica confoses però vaig traure la nota que jo esperava per al meu esforç.

Finalitze amb una imatge com tots de les falles i dir que ja tinc ganes de perdre de vista l'institut uns dies per a descansar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.