diumenge, 10 de març de 2013

És l'hora.

4 - 7 de març de 2013.

Un día.
Un esforç.
És el temps que li resta al 21T per a poder dir tranquil·lament: ''som lliures!''. Dos exàmens, no serà fàcil, però l'esforç ja s'ha fet i només hem d'esperar a demà, día crucial per a nosaltres. Han sigut tres setmanes molt dures, en les quals tan sols parlàvem sempre del mateix, exàmens per tot arreu, i ara que s'apropa la fi, cal trobar-se més concentrat que mai. Ánims!

Dilluns.

Vam entrar a classe i vam parlar una mica de l'examen que faríem dimecres. Majoritàriament, entre unes coses i altres, allò que més recorde va ser l'anàlisi d'alguns textos del blog que vam fer a classe. Hi havia diferents tipus de faltes, però la majoria són molt repetides als nostres escrits i calia analitzar-les una mica, així ningú no en farem cap d'aquestes.

Dimecres.

Era el día de l'examen.
El professor ens va permetre traure tots els nostres apunts, com ja ens havia dit, i vam començar a fer l'examen. Potser, aquesta vegada tots ens trobàvem en les mateixes condicions de traure una bona nota, ja que l'exercici consistía més a fer una correcta interpretació dels textos, no com en altres ocasions.
Tot i que més o menys em va anar bé, no vaig poder fer l'exercici extra ja que em tocava anar al metge i no vaig tindre temps, una pena.

Dijous.

Vam dedicar 15 minuts de la classe a fer una anàlisi sobre la graella en què deuria consistir la correcció dels quiz que alguns companys estàn fent. La resta de la classe vam rebre els exàmens, i bé, la nota no va estar malament, tot i que podia haver sigut una mica millor.
Hi ha moltes coses al meu cap.
I això m'afecta.
Adéu.

Mascletà nocturna a la plaça de l'ajuntament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.