dimarts, 5 de març de 2013

Carta a Joanot Martorell

Senyor Joanot Martorell, soc un dels molts lectors que tindrà al voltant del mon, encara que el major nombre de lectors seus es troben a España especialment a la zona de Valencia i Cataluña. Jo he llegit el seu llibre, Tirant lo Blanc, i li vaig a dir la meua sincera opinió. Es un obra del mes entretinguda, jo em pensava que aniria a ser un obra del més entretinguda, sobre tot per que a mi em queda el dubte de si aquesta novel.la es moderna o realista. A mi m’agrada també per el tracte que te Tirant com a cavaller i la seva cortesia i honestedat que mostra cap a la seva princesa. Una caracteristica que m’agrada del llibre es el comporten amb un caire sentimental o bé amb un caire de lluita. El que li dona el punt de realista a aquest llibre es que Tirant mor de manera natural i realista.

M’agradat en la majoria dels aspectes, aquest obra se la recomane a molts lectors. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.