diumenge, 10 de març de 2013

Finalitza el segon trimestre al 21T

Aquesta setmana ha sigut decisiva ja que hem fet l'últim examen de l'avaluació. A més de fer l'examen, hem fet l'última pràctica i hem corregit l'examen.



Dilluns estàvem tots una mica preocupats per l'examen que anavem a fer. Toni ja ens havia explicat l'estructura d'aquest. I per tant, anàvem preparant ja l'informació exacta per poder fer-ho.



Dimecres fou el dia l'examen. Consistia en cinc preguntes. La primera era de la variaciò de llenguatge. Semblava que era fàcil tot i que realment era una mica confús. La segona qüestió era fer un mapa mental del text indicat. La tercera era una qüestió amb un text i preguntes sobre aquest. La quarta era un text descriptiu i preguntes d'aquest. La quinta pregunta era fer l'esquema de temes derivats amb un microtext. L'última era opcional i era fer un text de tres oracions i que siga expositiu i de seqüencia.



Dijous fèrem la correciò completa de l'examen. Vaig traure un 1,8 punts sobre 2,5. No va estar gens mal ja que sumant l'anterior nota que fou un 1,7 puc obtindre una bona nota de l'avaluació.

En l'examen, el pitjor apartat que vaig tindre fou l'últim, havia que fer un text expositiu de seqüencia, i jo no vaig captar gairebé la seua estructura.



Això es tot, ara ja hem finalitzat els exàmens, toca gaudir al màxim d'aquestes "microvacançes"!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.