diumenge, 17 de febrer de 2013

Simulacre ¡


Dilluns en entrar a classe ens vam trobar uns esquemes en la pissarra amb lletres i nombres. En la primera mirà que l'hi vaig pegar em van pareixer fórmules químiques pero a la segona em vaig adonar que no teníen pinta d'aixó. Eren mapes conceptuals, o pel l'estil, de com es podia fer un text, tots aquestos esquemes partien de la base de T (tema) i R (rema) amb varies combinacions.

Dimecres el nostre company Carlos va fer l'exercisi a la pissarra de Clau Blanc, calia dir en quin esquema estava plantetjat el text i donar arguments i opinions, no va coincidir en el de Toni però va dir que la llegua te conceptes molt oberts i que podien ser el dos valits i podien estar igual de bé.

Dijous vam fer un simulacre de l' examen i a mi personalment em va eixir com una caguera, no m' habia mirat res, espere que l' examen el prepare millor i puga aprobar, encara que siga en un 5, no em demane mes per ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.