diumenge, 17 de febrer de 2013

Simulacre d'exam 2

Setmana 11/02-14/02
El dilluns quan vam arribar a classe vam vore a la pissarra uns esquemes amb lletres que ningú sabia el que eren i Toni donant-nos un full ens explicà que eres progressions temàtiques que era nou per a quasi tots els de classe. Ens va dir que n'hi havien temes remes i en algunes hipertemes i ens va dir els tipus de progressions, lineal, de pregressio constant, de temes derivats i la complexa.

El dimecres seguirem amb el full de pregrerssion i vam fer a l'inrevés amb el full, Toni ens va dir que progressions teniem que fer a partir d'un tema auxiliar per si no s'ens ocorria res i es una cosa que si saps com va, l'agafes de seguida.

El dijous arriba el dia del simulacre, constava de 25 preguntes sobre els autors de les veus del temps i pareixia que ningú li haguera ficat un ull al llibre per a traure uns encerts. Toni va dir que el qui arribara als 13 encerts tindria un positiu i solament Carlos va arribar però amb 14 encerts, després jo els vaig contar i em vaig adonar de que tenia 13 justets i no de casualitat sinó que vaig llegir-me el llibre 1 horeta el dia abans i s'em va quedar lo suficient per a traure 13 encerts. Toni ens conta que havia fet aquest examen perque el grup de lletres havia fet una copiada impressionant i com a vendetta el va fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.