diumenge, 17 de febrer de 2013

Simulacre d'autors


Setmana del dilluns 11 al diumenge 17

Dilluns
Dilluns en arrivar a classe, ens sentàrem i Toni ens preguntà que eren els esquemes qui hi havien a la pissarra. En vore que no sabiem el que era, ens explicà de que es tractava. El que hi havia eren els diferents esquemes de progressió temática, en total 4. Aquestos estaven compostos per tema i rema.

Vam treballar textos per tal de practicar en l’identificació de la progressió en un text. Debiem de dir si eren lineals, de tema constant, de temes derivats o complexa. Aquest darrer tipus no tenia cap esquema predeterminat, aixi que es componía de diverses formes amb els altres tres.

Per a la següent clase Toni ens demanà que ferem l’esquema del primer text que hi havia al full.

Dimecres 
Dimecres per a mi va ser un dia marcat pels examens, vaig tindre tres, els em varen ocupar tot el mati, i no vaig dar quasi cap clase. Dit aixo, en aquesta classe de valencià vaig fer l’examen que havia fet la darrera semana, per tant no puc contar el que es va fer a clase. Unicament se que els meus companys corregiren l’exercici manat la classe anterior.

El comentari de l’examen el vaig fer de Vita Christi, i al principi em costà vore per on anar en el que es refereix a l’estructura del comentari. No obstant, crec que em va eixir prou be, ja vore la nota el proper dia.

Dijous
Dijous vam fer el simulacre d’examen de la propera setmana. Constava de 25 preguntes que teniem que ser capaços de contestar en uns 20 minuts. En general, crec, la clase no va preparar a conciencia la prova, i tambe pensé que era prou difícil per alló de com estudiar els autors. Les persones que treien 13 o més respuestes boens tenien un positiu, i crec que a soles va ser Carlos amb 14.

Per a l’examen de la setmana que ve Toni posarà mes preguntes per tal que siga més fácil arribar al maxim de 25.

Aixo ens ha deparat aquesta setamana en la que no hem perdut cap classe, una setmana, es pot dir, completa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.