diumenge, 10 de febrer de 2013

Setmana relaxada

Aquesta setmana a soles hem tingut un dia de classe, encara que alguns del meus companys van tindre dos ja que dimecres no van fer vaga.


Dilluns Toni ens va repartir els comentaris de l'altre ja corregits. Tinc que dir que no em va eixir del tot bé. Intentaré millorar-ho per a l'examen.
També ens va dir les dies per a els examens de literatura i de una proba que fariem la setmana que ve.

Per últim i per a acabar la setmana Toni ens va dir que teniem que llegir-nos el llibre de "Tirant lo blanc" i que cada u tendria que fer el resumen d'un capitol. A mi em va tocar el capitol 15, la xiqueta bonica.
 A més també tendrem que fer una activitat creativa ja siga fer una carta d'amor, una noticia, una especie de cartel publicitari, tot sobre tirant lo blanc i tot aixó per a dins d'un més així que tindre que anar empeçant a llegir el Tirant ja que jo soc un poquet lenta per a llegir i més si és en valencià.


Dimecres va ser la vaga i dijous ems vam anar d'excursió a la politecnica de valencia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.