diumenge, 10 de febrer de 2013

Setmana Light

Bè, aquesta setmana ha sigut en general molt molt light.
Dilluns Toni lluirà els comentaris que vam fer la setmana passada, jo creia que no m' habia eixit bè però tot i aixó vaig aconseguir un  0'5 sobre 1 que em supossa tindre un 0'57 en la evaluació. El comentari no estava per a tirar cuets però per lo que pareix no estava tan mal.

Dimècres vam tindre vaga, encara que s' habia convocat dimarts, dimecres y sijous jo nomes vaig fer dimecres per que no estem com per faltar a clase molt però bè.

I Dijous vam anar a l' Universitat Politècnica de València, amb el companys del 22 i per aixó tampoc vam tindre classe de valencià. Açó es tot, no podem comentar res mes ja que no mes hem tingut la majoria un día de classe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.