diumenge, 10 de febrer de 2013

Setmana fluixeta al 21T


Ja portem unes setmanes que cuasi no fem feina, però aquesta setmana ja cuasi se porta el premi de 'vaga official' al 21T, ja que durant tres dies consecutius estàvem convocats a la vaga d'estudiants.
La meua classe només ha fet vaga el dimecres, tot i que jo, i tres alumnes més, no varem fer vaga per motius personals "familiars".

El dilluns, com he dit, estàvem tots a classe, i va ser el dia on Toni ens va lliurar els passats comentaris de text que vàrem fer en la prova de la setmana anterior. La meua nota fou un 0,71 valorat en 1 punt. Llàstima que les meues faltes hem fan baixar tant la nota, ja que de traure un 0,8 Toni hem va baixar fins 0,09 per l'ortografia. Tinc que començar a revisar l'escritura si vuic millorar la meua marca  personal.
A més a més de lliurar-nos la nota, Toni va dir-nos les dates pensades en un principi per al control i també per al entrenament del control. També ens va parlar del Tirant lo Blanc i de la seua proposta per fer el treball de un resum per persona d'un únic capítol, i també de fer el treball creatiu d'una situació del llibre. Em sembla una proposta molt bona ja que mescla la creativitat i imaginació amb l'ambit acadèmic de llegir el llibre de Joanot Martorell.

Tot i que el dimecres havia vaga, jo i altres companys vam anar al institut. Toni ens proposà l'idea de fer el mapa mental-conceptual de les idees del fragment de la coherència fet per Daniel Cassany. Gràcies a Toni, vam perfeccionar el nostre mapa i les idees bàsiques quedaren prou clares.

El dijous ja no vàrem assistir a classe pel motiu de l'eixida a la Universitat Politècnica de València, un lloc ple de vida i on m'agradaria arribar quan acabe els meus estudis al Joanot Martorell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.