diumenge, 24 de febrer de 2013

Setmana d'examens

Aquesta setmana era la del examen de literatura de valencià entre altres.

Dilluns vam continuar treballant l'estructura del tema amb el full que ens va repartir l'altre dia Toni.
Teniem que classificar tres textos i possar-les un titiol.
El dos primers els vam fer amb ell, es dir amb la seua ajuda, però en el tercer ja no ens va ajudar tant.
Vam estar tota l'hora treballant açó. També vam parlar sobre l'exemen del dimecres.

Dimecres. Era el dia de l'examen. Toni va dir que a soles teniem 25 minuts per a fer-ho. Encara que a soles eren 30 preguntes de respostes curtetes, el temps em va pareixer un poquet xustet.
Pasats el 25 minuts nosaltres mateixos amb un boli d'un altre color ens vam corregir els examens possant-nos, bé, mal o interrogant si no sabies molt be si el que havies contestat estava bé o mal per a que així Toni el revisara després.
Quan va acabar el examen jo ja sabia que no em habia eixcut molt bé.


Dijous les meues sospites es van confirmar al dir Toni la nota del examen que podia ser com a màxim d'un 2,5, del qual jo vaig traure 0,7.
Toni va dir que per a pujar nota podriem fer un treball que tratava sobre fer deu preguntes amb quatre posibles repostes, a mi em va recordar al trivial.
Segurament ho faça ja que puja 0.5 en la nota.
La resta de la classe vam estar treballant l'estructura del tema amb un full que va repartir Toni.
A soles vam fer el primer text però aun queden uns quants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.