diumenge, 24 de febrer de 2013

Setmana d'examen al 21T


Aquesta ha sigut una de les pitjors setmanes que porte enguany. He estat malalt de la gola des de el dissabte i la febre i el malestar m'han acompanyat en tot moment i es per això que no he pogut assistir a classe ni el dilluns ni el dimecres.

El dilluns, pel que he llegit en els companys anteriorment, Toni els va lliurar un full amb l'informació de la coherència i tres textos per treballar en aquestos la pràctica. El pròxim dia tinc que demanar el full a la meua delegada, o a Toni, per a no perdre el ritme del 21T.

El dimecres els meus companys feren l'examen en uns 25 minuts, per tal de corregir en una estona tot el que es puga de l'examen. Cadascun va traure les seues notes pràcticament. L'examen constava de 30 preguntes curtes amb 30 espais tancats per respondre.

El dijous ja vaig anar a classe i com que vaig portar el justificant mèdic, Toni em va fer l'examen. Em va semblar prou fàcil de fer i ràpid, encara que em vaig deixar 4 preguntes sense resposta i ja me he informat que cuasi que 2 he tingut mal. Estic desitjant vore el meu resultat el pròxim dia. A més de fer l'examen, la classe portava el seu ritme marcat per la explicació de pujar mig punt de la evaluaciò fent el treball que Toni deia. També vam treballar un full de microtextos per continuar la teoria.


Això és tot, fins la setmana vinent i... Bones Falles 2013!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.