divendres, 8 de febrer de 2013

Setmana de vaga


Doncs aquesta setmana a resultat ser una setmana mol lleugera, ja que em tingut només una classe.
Dilluns va ser l'única classe que vam donar. En aquesta classe Toni ens va repartir el comentari de text que havíem fet la setmana anterior i ens va corregir les errades ortogràfiques més importants. Després ens va donar un full sobre la coherència en els textos i el varem treballar.
Dimecres jo no vaig assistir a classe degut a la vaga convocada pel sindicat d'estudiants i a la manifestació a la que vaig anar amb alguns companys de classe.
Dijous, ultim dia de classe de valencià de la setmana no vaig poder anar perquè teníem una excursió a l'Universitat Politècnica de València.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.