diumenge, 3 de febrer de 2013

SETMANA DE LECTURA

Recuperant la rutina.


Dilluns en arribar a classe Toni ens va comentar molt breument les entrades anterios que varen fer alguns companys de classe, en general, Toni amb el seu criteri va dir que la majoria d'aquestes estaven prou be.  
Seguidament, varem tornar a agafar el nostre llibre de Les veus del temps i començarem a llegir alguns textos i després a comentar-los ràpidament i parlar de es idees generals.



Dimecres tal i com diu el títol d'aquesta entrada, varem continuar llegint Les veus del temps. Aquest dia un del textos més importants que varem llegir va ser Lo somni de Bernat Metge, on aquest donava argument per defender a la dona, no posant-la més amunt que els homes si nó a la mateixa altura que aquestos.
A mi em va agradar molt ja que els ultims textos que varem llegir tocaven o passaven la misogínia.
Després de llegir, Toni va repartir-nos un exemple de la prova ue faríem dijous la qual cossa va servir-me de molta ajuda, i també va dir-nos que textos podíem llegir.



Dijous va se la culminació de aquesta setmana de lectura en forma de prova. 
Aquesta constava de 8 o 9 parts, segons el text que escollires.
Jo vaig agafar el primer de tots i el més breu, no per la segona raó si no perque em va cridar l'atenció. Aquest era divertit i a la mateixa vegada tractava un tema molt seriós com és l'ambició i el mal representat amb una figura molt famosa com ho es el diable.
Vaig caure en la conclusió de que cal tindre compte amb qui es tracta.




Demá començem una altra setmana, espere que siga igual  o més bona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.