diumenge, 3 de febrer de 2013

Setmana de lectura amb una prova


Setmana del 28 al 31 de gener


Dilluns Toni va començar comentant un poc les entrades que havíem fet sobre el comentari d'un fragment les quals la majoria estaven bé.
Durant la resta de la classe ens dedicàrem a llegir fragments del llibre "Les veus del temps".

Dimecres  vam analitzar un fragment del llibre Quart del Lo somni anomenat "En defensa de les dones" de Bernat Metge. Aquest fragment defensava a les dones deixant a part la misogínia.
Després ens va repartir un model de prova perquè vegem com hauríem de fer-la el dijous i la vam llegir a classe.
Després Toni va dir-nos tres fragments que podríem llegir-nos per a acabar de llegir els fragments que ens quedaven per llegir o bé, per practicar la prova del dijous.

Dijous arribem a classe i de seguida començàrem a fer la prova del comentari, aquesta et donava a triar entre quatre fragments dels quals hauríem de triar un per analitzar-lo, constava de 8 apartats que et servien de guia per a fer un comentari complet.
Jo vaig triar el primer perquè em va cridar l'atenció, aquest fragment em va agradar molt pel que volia transmetre, tractava el tema de l'ambició i del que et pot succeir si ets molt ambiciós, com el que li succeïx al protagonista d'aquest fragment amb el diable.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.