diumenge, 3 de febrer de 2013

Setmana de la prova

Setmana 28 -1 Gener - Febrer

Dilluns

Aquesta setmana ,per a començar  el dilluns Toni va a comentar alguns comentaris que el havia proposat i que alguns companys havien fet jo no vaig poder ficar-me al bloc i no vaig poder fer-ho. 

Segons el que va dir Toni en general els comentaris van donar una molt bona sensació.
La resta de la classe continuem amb el llibre de "Les veus del temps" del qual vam llegir alguns fragments.




Dimecres

El dimecres continuem on deixem l'anterior classe, seguint llegint alguns fragments,

En aquest dia ens centrem en la lectura de Lo somni de Bernat Metge el qual defensa les dones mostrant a l'altura de l'home.

Tenint al cap que el proper dia hauríem la prova de la qual estàvem preparant i que jo no vaig poder fer.


Dijous

El dimecres ja em trobava una mica malament i el dijous vaig anar a classe però em vaig haver d'anar a casa pel malestar general que tenia i per tant no vaig poder fer la prova del comentari

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.