dissabte, 23 de febrer de 2013

Setmana amb examen..

Aquesta setmana hem tingut una mica de tot, el dimecres tinguérem examen, el dilluns parlarem sobre una fitxa que ens va donar Toni la setmana passada que tracta la coherència i l'estructura del tema, i per últim el dijous Toni ens va donar una bateria de textos que es la pràctica de la fitxa 4.


Vaig a començar parlant en el diari d'aquesta setmana sobre l'examen ja que va ser el més important d'aquesta setmana. l'examen estava compost per 30 preguntes molt concretes tractaven de diferents autor, algunes dades importants, informació sobre algunes histories molt famoses,... en general va ser una barreja de preguntes que no tenien massa dificultat si havies llegit la teoria unes quantes vegades, però com la sort no  va amb mi vaig tindre uns errors en unes 4 ó 5 preguntes que jo pensava que anaven a estar bé. De tota manera com van corregir l'examen a classe vaig traure la mitat d'encerts però jo pensava que hem podia haver anat mijor.

Deixant a banda el tema de l'examen ens remuntem a uns dies abans, exactament el dilluns aquesta classe van treballar amb la fitxa teòrica de l'estructura del tema on podem trobar una clasificaciò del textos (narratiu, descriptiu, expositiu,... ) En el mateix full després d'aquesta teoria hi havia un exercici d'analitzar el tipus de text i van acabar l'ultim text.

Per a terminar aquesta setmana el dijous Toni ens va donar una bateria de textos, va explicar com tenien que fer l'activitat i constava de llegir uns textos i respondre a una serie de qüestions com per exemple posar-le títol, indicar la tipologia textual, dir una tesis... Una activitat que no van tindre temps per a fer tot el full però la setmana que ve continuem. 

Això ha sigut tot en aquesta setmana fins a la setmana que ve per a preparar l'altre examen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.