diumenge, 3 de febrer de 2013

Sense títol

Dilluns Toni ens explica que com la setmana passada no hi hagué classe fica al blog que en comptes de fer un resum de la setmana hauríem de fer una observació dels contes del llibre de les veus del temps o una opinió no ho recorde bé. La cosa es que com que no m'anava Internet no la vaig veure. Sincerament encara que haguera tingut Internet no crec que m'hauria pres la molèstia de mirar-ho.

També miràrem el llibre de les veus del temps perquè el dijous tindríem una prova.


Dimecres també llegirem el llibre de "Les veus del temps" ja que al dia següent tindríem el cometari de la prova . Aquesta volta el conte es deia "Lo somni" Tractava de la defensa de les dones Per ultim Toni els contes que anirien a la prova.

Dijous el dia de la prova. No vaig estar massa inspirat . A vorer que passa.no confie massa en mi per l'expressió ni per les faltes ,això mes la falta d'inspiració no m'agrada gens a vorer que passa. Hi havia molts textos que elegir però hem vaig decantar pel més recent el de Maria Magdalena. Ací acaba la setmana .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.