diumenge, 3 de febrer de 2013

Prova d'un comentari


Aquest dilluns al començar la classe Toni va fer un breu comentari del treball que hi havia manat per mitjà del portfoli. Després vam llegir uns textos del llibre que utilitzem per a la classe de valencià, Les veus del temps.



El dimarts continuàrem llegit Les veus del temps, en concret Lo somni de Bernat Metge on defensava a les dones dient que eren mès imperfectes que els homes i no obstant això ells fan coses malament com les dones.
Toni ens va donar un full d'exemple per al nostre comentari del día següent. A més ens va manar tres textos per a llegir per al día següent.



El dijous per fi vam fer el comentari de text. Una de les opcions va ser un dels textos que hi havia recomanat llegir el día anterior, Com el Senyor, predicant a Jerusalem, va convertir la noble i gran senyora Magdalena, atraent-la cap al seu amor i coneixença.. Vaig escollir aquest text perquè va ser l'història que més m'interesava i era lùnic que estava escrit per una dòna, la qual cosa en aquella època era bastant extrany. Em costa bastant treball fer els comentaris però pense que em va eixir bè i tinc ganes de saber la meua qualificació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.