diumenge, 3 de febrer de 2013

Primera prova d'aquesta avaluacció


Dilluns en arribar a classe ens va dir que als que havien fet l'entrada de la setmana pasada ens posaria un comentari dient si estava be, mal o regular i com debien de millorar-ho. A mi en va dir que estaba un poc fluixet perque les primeres questions no las havia fet be. Despres varem llegir diversos fragments de el llibre “ Les veus del temps”.
El sguent dia varem llegir un altre fragment, en acabar de llegir-ho Toni ens va donar una fulla que on havia fet el comentari d'eixe fragment per a veure el que teniem que fer el seguent dia, perque ell ens va dir que el seguent dia fariem una prova d'un fragment del llibre “Les veus del temps”
El dia de la prova ens va pasar un full on ponia diversos fragments i nosaltres nomes teniem que agafar un d'eixos fragments jo vaig agafar el mes curt “historia del mercader i diable” per a mi va ser un poc dificil perque a mi me costa molt redactar bepero jo pense que m'haura eixit be.
Fins al cap de setmana que be!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.