diumenge, 24 de febrer de 2013

Primera mascletà a València

Setmana 18/02-21/02
Dilluns Toni ens va lliurar un full on posava com podiem classificar els textos segons les seues identificacions o trets i com a practica en el mateix full n'hi havien uns textos per a tractar i treballar.

El dimecres fou el dia de la prova real on teniem 30 preguntes. Era ràpid de fer i nossaltres mateixos els vam corregir i jo vaig traure menys del que me esperava pero aixo em diu que no tots es gloria i que tinc que estudiar mes.

El dijous, Toni ens va dir les notes que tots esperàvem saber per si algú tenia algun interrogant que fera baixar o putjar nota, ens va donar un altre full nou de preguntes a fer en un text per a continuar com la classe del dilluns i res mes.
Ja falta menys per  falles, doncs ací fique la foto.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.