diumenge, 24 de febrer de 2013

Primera gran setmana a valencià

kit de reducció d' estres per a èpoques d' exàmens.
Dilluns vam començar amb la llengua, encara que l' examen de literatura es trobava proper. vam continuar amb la coherència i tot aixó. En una de les activitats del full que ens a donar i havia que posar un títol a un text, un títol temàtic. Ningú va dir ningú vora quasi dos minuts, i jo com no podia aguantar més vaig dir un, a continuació va proposar un altre, ningú va dir res, tornem a la mateixa situació, vaig proposar un altre títol, eixe era més adequat.

Particularment jo tenia una sèrie de dubtes al voltant del que eixiria a l' examen del dimecres, així que li vaig a preguntar a Toni, que hem va aclarir els dubtes en quant al contingut molt gustosament.

Dimecres hi era el gran dia. En arribar Toni ens estava esperant amb el examen. Només 25 minuts pera 30 preguntes, tot un repte. L' examen no era difícil si havies estudiat bé. Hi havia algunes preguntes difícils  o que no vaig veure quan estudiava, aixi que vaig tindre que utilitzar la mil·lenària tècnica de passar alguna coseta a     " boleo". En alguns cassos hem va eixir bé. Després per a sorpresa de tots, vam corregir-lo a classe. Tor anava bé. Ja m' havia fet una idea dels encerts.

Dijous, el dia de les notes, Toni les va donar en veu alta, un 2.4, no esta malament. A continuació vam continuar amb la coherència. Toni ens donà un altre full amb un text sense títol. Afortunadament nova passar el que passà dilluns i no es va fer silenci. Vam continuar analitzant textos, ja estem pensant en el següent examen de literatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.