diumenge, 17 de febrer de 2013

Precalfament

Dilluns quan vam arribar a classe la pissarra estava plena de esquemes que s'assemblava a algun problema de química, però de seguida Toni ens va explicar que aixo eren progressions temàtiques  una cosa nova que jo mai havia donat. La progressió temàtica es com si diem l'estructura del temes, subtemes etc. d'un text.
Després d'això Toni va lliurar-nos un full, on s'explicava amb mes detall tot això, el tipus de progressió que hi havia, com identificar-les etc.


Dimecres vam tornar amb el mateix tema de les progressions  aquesta vegada Toni ens va proposar fer uns xicotets textos de 4 o 5 línies amb cadascuna de les diverses progressions temàtiques, que son: 
-Progressió lineal
-Progressió de tema constant
-Progressió derivada
-Progressió complexa
Jo vaig llegir el meu text de progressió lineal, que era el mes fàcil de tots, i Toni hem va dir que estava be.

Dijous va ser el dia clau, quan varem a arribar a classe Toni ens tenia preparada la prova d'examen, la prova consistia de 25 preguntes curtes sobre la teoria que anava per a l'examen, sent sincer, jo no havia estudiat res, però de tota mena vaig encertar unes 6 o 7 preguntes, amb el que recordava de Francesc Eiximenis, de quan vaig fer la prova de la setmana passada, i altres mes de sort.
L'únic de la classe que va traure els 13 encerts per al positiu va ser Carlos.
I amb aixo va concloure la setmana, no tinc mes que dir.

Fins la setmana vinent! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

S'agraeixen els comentaris dels companys i les companyes de classe al meu apunt.